Gyakran Ismételt Kérdések

Mivel is foglalkozik a Tégy Jót!®?

A tegyjot.hu kizárólag jótékonysági ügyeket jelenít meg és támogatást gyűjt rászorulóknak.

Az oldalon nem általánosságban nonprofit szervezeteknek gyűjtünk, hanem konkrét ügyekre várjuk a támogatásokat. A tapasztalat az, hogy ha konkrét emberek szívszorító történetét olvassuk, sokkal motiváltabbak vagyunk arra, hogy segítsünk. És szívszorító történetekben sajnos nincs hiány. Az állatvédelemre azonban NEM áll módunkban gyűjteni!

Ki üzemelteti a Tégy Jót!® oldalát?

Tégy Jót!® oldalát két magánszemély, Ganyi Károly, és a Kosztyu Ádám Emlékére a Leukémiás, Daganatos és Zemplén Fogyatékos Gyermekeiért Alapítvány üzemelteti. Közülük az oldal készítője és ötletgazdája, maga is súlyosan mozgáskorlátozott.

Hogyan tudok adakozni?

Ha kiválasztottál egy Gyűjtést, egyszerűen kattints a „Támogatás” gombra! Regisztrálni nem szükséges, de a neved és az email címedet meg kell adnod. Kiválasztod, hány Forintot szeretnél adományozni, majd fogsz kapni egy e-mailt, amiben minden további teendő pontosan le lesz írva.

Hogyan tudok fizetni?

Fizetésre egyelőre csak az átutalásos, vagy a banki fizetés megoldott. Az oka pedig egész egyszerűen az, hogy minden támogatást a támogatott személy számlájára kell utalni.

Mikor kell fizetnem?

A támogatást a megrendeléstől számított 8 napon belül kell kifizetned. A támogatásod közvetlenül a támogatott bankszámlájára kerül. Ha mégsem tudod valami miatt 8 napon belül fizetni, természetesen akkor sem vész el a lehetőség, a később beérkezett támogatásokat éppúgy megérkeznek a támogatott számlájára. Fontos! Azzal, hogy a Tégy Jót!® felületén a Támogatás gombra történt kattintás, még nem történt meg az ügy tényleges támogatáa! Ez csak egy gesztus. A tényleges támogatáshoz a vásárlástól számított 8 napon belül fel kell keresned a bankod online felületét, vagy a bankfiók pénztárán is befizetheted az összeget.

Ha több megrendelésem van ki tudom fizetni egy tranzakcióval?

Nem. Minden támogatottnak más-más a számlaszáma.

Honnan tudom, hogy tényleg eljut a támogatásom az általam kiválasztott Támogatotthoz?

A vásárlás után a visszaigazoló emailben szereplő összeget a gyűjtésben szereplő számlaszámra, vagy paypal címre kell utalni.

Az ajánlat lejárta után minden esetben közzétesszük, hogy mennyi kupon talált gazdára. Ezt az „Akiknek segítettünk“ menüpont alatt találod.

Tudok készpénzzel fizetni?

A Tégy Jót!® oldalán nincs lehetőség közvetlenül készpénzes fizetésre. Egyedi esetben, ha nagyobb összegről van szó, elutalhatod célzott támogatásként az Alapítvány számlaszámára, amit mi teljes egészében továbbítunk a célzott támogatottnak.

Számlaszám tulajdonosának neve: Kosztyu Ádám Emlékére Alapítvány
Bank neve: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11734138-20006802
IBAN: HU51 1173 4138 2000 6802 0000 0000
SWIFT kód: OTPV HU HB
Közlemény: a támogatott teljes neve támogatása. Pl. Gipsz Jakab Tégy Jót Adomány TÁMOGATOM .

Tudok bankkártyával fizetni?

Sajnos nem tudsz bankkártyával fizetni, csak banki befizetéssel vagy netbankon keresztüli átutalással.

Bankkártyával csak az Alapítvány számlájára tudsz fizetni.

Mennyi ideig van kint egy gyűjtés?

Alapesetben, gyűjtés közzétételétől számított 90 napig. Ez idő alatt lehet kampányolni az éppen aktív gyűjtés(ek)ért link megosztással.

Mi történik akkor ha lejár a gyűjtés?

A lejárt gyűjtés archiválódik, s átkerül az Akiknek segítettünk menüpontba. Ekkor már nem lehet vásárolni támogatásokat, ezt bizonyítja „A gyűjtés lejárt” felirat is.

Szeretnék felkerülni az oldalra támogatottként. Hogyan lehetséges ez?

Töltsd ki a weboldalon található kérelmet. Ehhez kérjük, tölts fel a megfelelő helyen egy oldal zárójelentést, emelt családi pótlékról szóló határozatot (vagy amennyiben elmúltál 18 éves, de még nem vagy 35, NRSZH szakvélemény határozatot), és egy fotót a támogatott személyről.

Nem találom itt, ami engem érdekel, hogyan tudom feltenni a kérdésemet?

Írj az tegyjot (kukac) tegyjot.hu e-mail címre!