Mivel is foglalkozik a Tégy Jót!®?

A tegyjot.hu kizárólag jótékonysági ügyeket jelenít meg és támogatást gyűjt rászorulóknak.

Az oldalon nem általánosságban nonprofit szervezeteknek gyűjtünk, hanem konkrét ügyekre várjuk a támogatásokat. A tapasztalat az, hogy ha konkrét emberek szívszorító történetét olvassuk, sokkal motiváltabbak vagyunk arra, hogy segítsünk. És szívszorító történetekben sajnos nincs hiány. Az állatvédelemre azonban NEM áll módunkban gyűjteni!

Ki üzemelteti a Tégy Jót!® oldalát?

Tégy Jót!® oldalát, Ganyi Károly üzemelteti. Közülük az oldal készítője és ötletgazdája, maga is súlyosan mozgáskorlátozott.

Hogyan tudok adakozni?

Ha kiválasztottál egy Gyűjtést, egyszerűen kattints a „Támogatás” gombra! Regisztrálni nem szükséges, de a neved és az email címedet meg kell adnod. Kiválasztod, hány Forintot szeretnél adományozni, majd fogsz kapni egy e-mailt, amiben minden további teendő pontosan le lesz írva.

Hogyan tudok fizetni?

Fizetni bankpénztári befizetéssel, átutalással, vagy PayPal fiókkal lehetséges.

PayPal fizetés esetén 8 napon belül továbbítjuk a teljes összeget a támogatott számlájára a megadott közleménnyel.

Bankkártyával nem lehet elküldeni a támogatás összegét, egész egyszerűen azért, mert minden támogatottnak más-más a számlaszáma.

Mikor kell fizetnem?

A támogatást a megrendeléstől számított 8 napon belül kell kifizetned. A támogatásod közvetlenül a támogatott bankszámlájára kerül. Ha mégsem tudod valami miatt 8 napon belül fizetni, természetesen akkor sem vész el a lehetőség, a később beérkezett támogatásokat éppúgy megérkeznek a támogatott számlájára. Fontos! Azzal, hogy a Tégy Jót!® felületén a Támogatás gombra történt kattintás, még nem történt meg az ügy tényleges támogatáa! Ez csak egy gesztus. A tényleges támogatáshoz a vásárlástól számított 8 napon belül fel kell keresned a bankod online felületét, vagy a bankfiók pénztárán is befizetheted az összeget.

Ha több megrendelésem van ki tudom fizetni egy tranzakcióval?

Nem. Minden támogatottnak más-más a számlaszáma.

Honnan tudom, hogy tényleg eljut a támogatásom az általam kiválasztott Támogatotthoz?

A vásárlás után a visszaigazoló emailben szereplő összeget a gyűjtésben szereplő számlaszámra, vagy paypal címre kell utalni.

Az ajánlat lejárta után minden esetben közzétesszük, hogy mennyi kupon talált gazdára. Ezt az „Akiknek segítettünk“ menüpont alatt találod.

Tudok készpénzzel fizetni?

A Tégy Jót!® oldalán nincs lehetőség közvetlenül készpénzes fizetésre.

Tudok bankkártyával fizetni?

Sajnos nem tudsz bankkártyával fizetni, csak banki befizetéssel vagy netbankon keresztüli átutalással a támogatott számlaszámára.

Mennyi ideig van kint egy gyűjtés?

Alapesetben, gyűjtés közzétételétől számított 180 napig. Ez idő alatt lehet kampányolni az éppen aktív gyűjtés(ek)ért link megosztással.

Mi történik akkor ha lejár a gyűjtés?

A lejárt gyűjtés archiválódik, s átkerül az Akiknek segítettünk menüpontba. Ekkor már nem lehet vásárolni támogatásokat, ezt bizonyítja „A gyűjtés lejárt” felirat is.

Szeretnék felkerülni az oldalra támogatottként. Hogyan lehetséges ez?

Töltsd ki a weboldalon található kérelmet. Ehhez kérjük, tölts fel a megfelelő helyen egy oldal zárójelentést, emelt családi pótlékról szóló határozatot (vagy amennyiben elmúltál 18 éves, de még nem vagy 35, NRSZH szakvélemény határozatot), és egy fotót a támogatott személyről.

Nem találom itt, ami engem érdekel, hogyan tudom feltenni a kérdésemet?

Írj az tegyjot (kukac) tegyjot.hu e-mail címre!